Autor Wątek: Earth 2160  (Przeczytany 2022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ner`zhul

  • Pości z rana i wieczora
  • *****
  • Wiadomości: 377
    • http://www.gwrota.com
Earth 2160
« dnia: 18.10.2004 10:59 »
Myślę, że każdy prawdziwy fan RTS`ów jeśli już nie grał to powinien znać serię Earth.

Jej ostatnie wydanie mianowicie Earth 2150 zostało upiększone przez dodatek o wdzięcznej nazwie Moon Project i było bardzo nowoczesne pod względem technicznym na owe czasy ;) W niedalekim okresie czasu ( koniec roku 2004) ma wyjść najnowsza część serii, Earth 2160. Powiedziałbym coś o grafice najnowszej części ale poprostu brak mi słów, powiem jedno w grze nie ma tekstur!! Wszystkie obiekty i elementy krajobrazu są robione na podstawie najnowszego Pixel Shader`a którego NIESTETY obsługują tylko najnowsze karty graficzne :roll: .Chodzi w tym pokrótko o to, że zazwyczaj każdy obiekt w grze powstaje pierwotnie jako siatka i na nią nakładana jest tekstura. W Earth 2160 każdy obiekt ma dokładnie określona ilość pikseli, która ma na niego się składać i położenie każdego z nich, czyli na chłopski rozum obiekty są zbudowane z malutkich kawałków, które dają niesamowity efekt (można się domyślić jakie będą wymagania:)).

Dla zainteresowanych podaje link do trailera http://gamershell.linkmania.ro/cgi-bin/filehell.pl?hellID=7173&a=24425943247833.Film jest duży bo ma aż 85MB ale naprawdę opłaca się to zobaczyć! Z góry mówię to nie są prerenderowane obrazy tylko rzeczywiste odzwierciedlenie tego co potrafi najnowszy silnik Reality Pump.

Jeszcze jedną ważną rzeczą dotyczącą gry jest znane z serii Earth składanie jednostek. W wielkim skrócie wygląda o tak, że każda nacja (są 4) posiada 13 "schematów" budynków i jednostek. Dlaczego napisałem schematów? Już wyjaśniam. Schemat w tym wypadku to jest podstawa budynku lub jednostki (coś jak podwozie) do tego dokłada się, jak w LEGO ;), różne typy broni, osłon, avioniki, tarcz i innych zabawek. Wychodzi z tego, że możliwych wariacji wyglądów i działań jednostek będzie multum. Najlepiej wychodzi to w Multiplayerze gdzie dwóch graczy posiadających te same rasy, mają w rzeczywistości inne jednostki :D:D.

Tyle jeśli chodzi o moje wrażenia, sugeruje zobaczyć trailer i przekonać się samemu...
PzDr Ner`zhul

Offline AnHELLuS

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 936
Earth 2160
« Odpowiedź #1 dnia: 24.10.2004 11:48 »
Dzięki za info Ner'hzul :D
Ponizej cytat z kwietniowej zapowiedzi tego tytułu jaka ukazała się na stronie www.gildia.pl
Cytuj (zaznaczone)
W Earthcie wmieszane zostaną też cechy RPG, takie jak doświadczenie jednostek, bohaterowie, oraz agenci, za których usługi przyjdzie nam płacić. Będą oni pomagać nam w wielu rzeczach, od budowania, poprzez wynalazki, a na walkach kończąc. Utrzymanie agenta przy sobie będzie wielce ważne, ponieważ stracony agent, może przejść na stronę wroga i wyjawić mu wszystkie nasze sekrety.


ech mogli by dodać te cechy RPG do leciwogo ST:BW , bo trochę to dziwne, że jednostka ze 100 zabitych zergów na koncie nadal ma taką samą celność i zasięg jak ta świeżo z fabryki :?

Polska strona gry www.topware.pl
Wydanie gry w IV kwartale br. Ja już sobie w to nie pogram :cry: chyba że zmienię grafikę :twisted: