Autor Wątek: Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP  (Przeczytany 6546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« dnia: 01.06.2008 22:53 »
Jak dobrze wiemy dla pakietu 1Mbit  max download to 130kB/s

Bylaby mozliwosc zniesienia tego limitu w godzinach 24:00-7:00 ?

Sam sciagam ostatnio tylko z rapidshare, bo na torrentach zdarzylem juz wszedzie dostac bana ;]

W nocy ruch raczej i tak jest znikomy, a moznaby to jakos wykorzystac ;]

Wiem, ze jest opcja do wykupienia 2Mbit, ale jakos nie widzi mi sie placic dodatkowe 20zl/miesiac, a 250kB/s to tez szybko nie jest.

Uzytkownicy P2M pewnie tez byliby happy


Pisze to, bo jak czasami jak sa jakies prace... to lecialo mi i 1-1.5MB/s ;]  Wiec potencjal jest :P

Offline Gunnar

  • Rozgadany Forumowicz
  • ****
  • Wiadomości: 47
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #1 dnia: 16.08.2008 19:24 »
a moze jednak?
fajnie by bylo, 1mb to nie tak duzo :)

Offline MrMark

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 279
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #2 dnia: 19.08.2008 15:24 »
Takie udogodnienie jest rozważane już od dłuższego czasu.

Trzeba by tą myśl wcielić w życie- w tym poście dam znać co i jak ...

pozdrawiam
Marek

Offline MrMark

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 279
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #3 dnia: 18.09.2008 00:36 »
Transfer w godzinach nocnych został podwojony.
Narazie na próbę jest szybciej od 23:30 do 8:00.


Marek

Offline R4inM4n

  • Postopisarz [stopień 2]
  • *****
  • Wiadomości: 166
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #4 dnia: 19.09.2008 18:23 »
Cytat: "MrMark"
Transfer w godzinach nocnych został podwojony.
Narazie na próbę jest szybciej od 23:30 do 8:00.


Marek

swietny zart :/
a w dzien zostal zmniejszony o polowe bo nie wiem jak iu was ale u mnie nawet www ma zwyczaj zdychac od polodnia do puznego wieczora
zreszta zglaszanie roznych dziwnych rzeczy znudzilo mi sie chyba z rok temu
cos mi sie widzi ze net bedfzie mi dobrze chodzil dopiero jak sie wyprowadze z tej wioski :d

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #5 dnia: 19.09.2008 22:07 »
moze masz jakies zaklocenia albo cos... zmien na 5GHz ... moze pomoze

U mnie w dzien transfer jest staly

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #6 dnia: 21.09.2008 00:13 »
godzina 00:12  

Transfer dalej 130kB/s  .... czyli patent nie dziala

edit-----

Rano ... tzn przed 8  lecialo te 260kB, wiec chyba jednak dziala ;p  Tylko nie wiem od ktorej

Offline R4inM4n

  • Postopisarz [stopień 2]
  • *****
  • Wiadomości: 166
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #7 dnia: 21.09.2008 13:00 »
taaaa chec zmieny na 5GHz wyrazilem z rok temu jak nie lepiej
zdychajacy transfer i kosmiczne pingi zglaszalem juz dawniej
standard
zdrowe konkurencyjne podejscie do klienta
na szczescie tepsa tanieje od jakiegos czasu :/

Offline Bloondyn

  • Post-man
  • *****
  • Wiadomości: 1183
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #8 dnia: 13.10.2008 20:23 »
No i co z tym podwojonym transferem MrMark ? Faktycznie porę dni było fajnie ale się skończyło. Tylko nie mówcie mi że sieć nocą była przeciążona . Sieć nocą  właściwie zamiera. No chyba że nie chcecie psuć sobie interesu skoro macie w ofercie 2 Mbit za 75 zeta... ? Proszę o odpowiedź .
"Dramatem naszej epoki jest to, że głupota zabrała się do myślenia" Jean Cocteau

Offline Gunnar

  • Rozgadany Forumowicz
  • ****
  • Wiadomości: 47
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #9 dnia: 13.10.2008 22:50 »
przecie w nocy jest 2x transfer. od 00:30 do chyba 8:00. Przynajmniej u mnie leci 2mbit.

Offline Bloondyn

  • Post-man
  • *****
  • Wiadomości: 1183
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #10 dnia: 14.10.2008 09:17 »
W sobotę rano o 7.00 sprawdzałem i było g...., Mam nocki sprawdzę jutro po 6.00. Po drugie dlaczego DOPIERO po godzinie 0.30 a nie po 23.30  :? Przecież tylko kilka osób używa wtedy neta...
"Dramatem naszej epoki jest to, że głupota zabrała się do myślenia" Jean Cocteau

Offline Screamer

  • Postopisarz [stopień 2]
  • *****
  • Wiadomości: 158
    • http://www.screamer.site.prv.pl
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #11 dnia: 14.10.2008 13:05 »
Zdziwilbys sie ile osob o tej porze siedzi na necie :). Poza tym prawie 8 h sciagania z podowojona predkoscia powinno kazdego zadowolic. Ja nawet przy standardowym transferze zazwyczaj zrywam przez nocke to co potrzebuje. Nie popadajmy w skrajnosci.
"Jeśli jesteś w posiadaniu młotka, wszystko przypomina gwóźdź."

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #12 dnia: 14.10.2008 19:41 »
przez nocke nie zerwiesz okolic 5GB lub film hd ;]   ofc przy 1Mbit

Ofc w nocy bardzo duzo osob siedzi ;] Szczegolnie przez to, ze pingi sa nizsze :P

Offline Bloondyn

  • Post-man
  • *****
  • Wiadomości: 1183
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #13 dnia: 14.10.2008 20:11 »
Screamer- kwestia nie w tym że x2 to za mało , tylko aby te x2 BYŁO. Bo było i się u mnie zmyło... Po wtóre były dostępne statystyki na poszczególnych nadajnikach tam można było podejrzeć orientacyjny ruch na sieci i ... znikło. Komu to zawadzało :?
"Dramatem naszej epoki jest to, że głupota zabrała się do myślenia" Jean Cocteau

Offline artm

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 158
Zniesienie limitu transferow w nocy dla HTTP
« Odpowiedź #14 dnia: 14.10.2008 20:23 »
witam

Blondyn......... transfer w nocy jest 2x .......


Oczywiscie ........jak nie umiesz tego wykorzystac to przykro.
dajemy to free, ale nie zmuszamy do korzystania  :)

pozdrawiam artm