Autor Wątek: KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot  (Przeczytany 7419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Elmo

  • Pości jak rok długi
  • *****
  • Wiadomości: 401
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« dnia: 10.01.2006 17:15 »
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot

Blady strach padł w całej Polsce na ponad 2 tyś. użytkowników
serwera wymiany plików HUB. Policja przeszukuje
ich mieszkania i stawia zarzuty piractwa komputerowego

KOPIOWALI NA POTĘGĘ
Dzięki serwerowi HUB w zaledwie osiem miesięcy użytkownicy wymienili 88 tyś. GB plików -uważa policja. Gdyby nagrać to na płyty CD, zużyto by aż 125 tyś. płyt.

Przez koszaliński serwer HUB przewinęło się od maja ponad 2,4 tyś. osób. Nieodpłatnie ściągali od innych użytkowników pliki z ich komputerów, w zamian udostępniając im zawartość własnych twardych dysków: filmy gry muzykę, programy i zdjęcia. Zdaniem policji to było przestępstwo, bo 90 proc. plików kopiowano nielegalnie. Ponad 100 policjantów ruszyło więc do wielkiej ogólnopolskiej akcji. Zatrzymano już pięć osób: 25-letniego informatyka - założyciela serwera, 45-letnią admini-stratorkę oraz troje operatorów: 33-- letnią nauczycielkę, 23-letniego studenta i 19-letniego ucznia. Za piractwo komputerowe grozi im do trzech lat więzienia. To nie koniec - policja zrobiła prawie 200 rewizji w mieszkaniach zwykłych użytkowników serwera. Przeszukania obejmują całą Polskę - od Koszalina, Gdańska i Stargardu Szczecińskiego przez Bydgoszcz, Poznań, Warszawę po Kraków, Katowice i Wrocław - Zabezpieczyliśmy 30 komputerów i ponad 100 twardych dysków. Teraz nasi eksperci sprawdzają ich zawartość. Jeśli były lub są na nich pliki nielegalnie ściągnięte z serwera, właścicielom sprzętu mogą zostać postawione zarzuty Przeszukania będą trwały - mówi Beata Gliszczyńska z koszalińskiej policji.

Artykuł wklejony z gazety Metro.


Co o Tym myslicie? Okazuje sie że na DC niedługo tez będzie ciężko siedzieć ;/
Jestem Elmo a reszta niech będzie milczeniem......8)

Tu znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania.

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #1 dnia: 10.01.2006 19:37 »
hehehe OWNED

Gdy siedzialem na DC posłali mi wlaśnie linka do forum w tej sprawie. Myślałem że to jakiś fake

A jednak nie....

Pytanie: Ile mozesz dostac grzywny, albo na ile mogą cie wsadzić za trzymanie na dysku kilkunastu filmów, gier i MP3 ? Orientuje sie ktoś  :roll:

pozdro

Offline Elmo

  • Pości jak rok długi
  • *****
  • Wiadomości: 401
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #2 dnia: 10.01.2006 19:41 »
Ostatnio było 15 zeta za jedną płyte CD. Powiedzmy że za każdy film tyle samo a każda mp3 1 zeta. Nie mam pojęcia :D Mam nadzieję, że to nas nie dotyczy bo nie siedziałem na tym hubie. Zresztą jak siedze to jest zewnętrzny IP a taki ma każdy w naszej sieci :) Więc jak do ciebie wpadną to daj znać adminowi a on nam przekaże żeby formatować hdd-ki po kilka razy  :mrgreen:
Jestem Elmo a reszta niech będzie milczeniem......8)

Tu znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania.

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #3 dnia: 10.01.2006 20:37 »
trzeba sie przesiąść na Linuxa i załatwić sobie płytke "czyszczącą"  :D

Taka która ci formatuje każdą partycje oprócz systemowej a potem jeszcze nadpisuje to losowo wybranymi danymi. To powinno pomóc.

Ofc juz nie oplacaloby sie im to dawać do jakieś firmy która odzyskuje dane (bo mogliby odtworzyc te dane bez problemu) więc mielibyśmy spokój ;]
No to trzeba wjeść w posiadanie tegiego programiku  :P
Ma ktoś linka?

Pomyślcie se. Wpada do was ekipa GROMu a na monitorze "formating d: e: f: 88%...

No i qpa ;]  Tylko jeszcze problem jak ukryć w ciągu tych 2-3 min all płytki z filmami itp ;]  Polecam OGRZEWANIE CENTRALNE. Mam piec węglowy więc problemu nie powinno być ;]

Offline mały

  • Postopisarz [stopień 2]
  • *****
  • Wiadomości: 151
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #4 dnia: 11.01.2006 07:41 »
Narobiliście mi stracha!!! Powiedzcie mi czy u nas taka akcja jest możliwa?? Ja się boję! Mam troche rużnorakich filmzów na HDD i cała masę płyt, o mp3 nie wspomnę!

Offline Elmo

  • Pości jak rok długi
  • *****
  • Wiadomości: 401
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #5 dnia: 11.01.2006 16:35 »
No to jest po to żebyś sie bał  :lol2:
Jestem Elmo a reszta niech będzie milczeniem......8)

Tu znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania.

Offline MTX

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 253
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #6 dnia: 11.01.2006 19:22 »
nO JA NA SZCZESCIE NIEMAM DC uch ale mialem ale teraz moge zyc bez strachu  :D

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #7 dnia: 11.01.2006 19:38 »
:lol2: Hecio i tak cie zamkną jak wparzą do naszej gminy ;]  Pojda do kazdego kto jest podłączony do WieszowaNet  :]  

Loooooz  

My jestesmy  :aniolek:

Mozesz zyc spokojnie jak masz oryginalnego XP + oryginalny soft + pudełka po DVD :]   a te divixy to sa Twoje kopie tylko  :mrgreen:

Offline MTX

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 253
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #8 dnia: 11.01.2006 20:10 »
Heh no tak ale czemu odrazu zamknal ja mam malo piratow <LOL2> 8) prawie ze wogule :P  :D <lol2>

Offline mały

  • Postopisarz [stopień 2]
  • *****
  • Wiadomości: 151
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #9 dnia: 11.01.2006 21:18 »
No to należy wszystkie piraty mieć schowane głęboko w piwnicy? Ja nie mam oryginalnego systemu! Boje sie... :( Jak wy planujecie zabezpieczać sie przed czymś takim???

Offline Johnny

  • Forumowicz Wieszowa NET
  • *****
  • Wiadomości: 99
  • xoxo
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #10 dnia: 11.01.2006 21:48 »
Kolejna fala... mnie to jakos nie rusza... A tak btw to u mnie nic nie znajda  :twisted:

PS.  ak-47 only 400 $ www.ebay.com  8)
xoxo

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #11 dnia: 11.01.2006 22:40 »
"Pokonamy FaaaLeeeeee. . . "  

Byla taka kiedyś chyba rok temu w na wiosne czy jakoś tak. To w Tg chyba byli tylko w 2 domach a gadalij ze cale TG przeczesuja :D

I chodzili takie Fake'i(czyt oszuści) i zbierali kase tłumaczac ze sprzedawaja "oryginalne oprogramowanie" za pół ceny  :wink:  i dajac do zrozumienia ze jak nie kupia to ida do paki albo grzywna po 5k golda  :D
Duzo ludzi sie na to nabrało....

A u mnie paru kumpli kupiło oryginalne winy XP HOME  no i na nic im to było.... tylko 400zl w dupe  

No i tu troche "straszymy" ale nie ma czym sie przejmowac.

kałach hmmmm  to jest opcja  :shock:  
Tylko jak ci otocza dom i bedzie taka akcja jak tej miejscowosci pod W-wa (Mikołajki?) to bedziemy sławni :D

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #12 dnia: 11.01.2006 22:42 »
i martwi :<

Offline Ner`zhul

  • Pości z rana i wieczora
  • *****
  • Wiadomości: 377
    • http://www.gwrota.com
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #13 dnia: 11.01.2006 22:45 »
Cytat: "mały"
Ja nie mam oryginalnego systemu! Boje sie...


Brawo...podaj jeszcze adres i numer telefonu będzie Cię łatwiej znaleźć... To samo w sumie tyczy się reszty, tu się przejmujecie akcjami a tu chwalicie się Swoimi piratami :? te forum nie jest dostępne tylko i wyłącznie dla userów WieszowaNet.

A co do tematu to już kiedyś była podobna akcja i jakoś się nie doczekaliśmy :)

Offline MieH

  • Maniak Forum
  • *****
  • Wiadomości: 229
KORZYSTAŁEŚ z HUB-a? To masz kłopot
« Odpowiedź #14 dnia: 12.01.2006 00:11 »
Cytat: "Ner`zhul"
To samo w sumie tyczy się reszty, tu się przejmujecie akcjami a tu chwalicie się Swoimi piratami :? te forum nie jest dostępne tylko i wyłącznie dla userów WieszowaNet.


Hmmmm gdy siedzialem na innym necie to nie mogłem tutaj wejść....

Nie zauważyłem żeby ktoś sie "chwalił"  Chodzi o to "mam pare filmów i płytek z muzyka?"

Ogólnie sprawdziliby wszystkich łącznie z tymi którzy sie tylko wypowiadali w tym temacie. Nie musicie sie chwalić :P